Crisp x Palloliitto 

CLIENT

YEAR

SCOPE

Crisp

2023

Tuotejakelu
Brändielämykset
Viestintä ja mediasuhteet


Palloliitto ja CRISP juoma aloittivat yhteistyön keväällä 2023 ja tämän myötä CRISP toimi Huuhkajien otteluissa pääyhteistyökumppanina. Tavoitteena oli tuoda näkyvyyttä CRISP brändille ja tarjota maistatuksia sekä kokemuksia kuluttajille ottelutapahtumissa. Lisäksi pyydettiin luomaan aktivointi, jossa kuluttajilla olisi mahdollisuus katsella ottelua ainutlaatuisessa set-upissa Olympiastadionin kentän laidalta Suomi – Slovenia ottelussa.

CRISP osallistui Olympiastadionin yhteydessä järjestettyyn kisatoriin, jossa oli mahdollisuus maistaa CRISP-tuotteita. Lisäksi järjestettiin pelialue subsoccerille, jossa kuluttajat pystyivät osallistumaan ja voittamaan liput Huuhkaja-otteluihin. 

Palloliitto järjesti yhteistyössä Crispin kanssa IG -kanavallaan kilpailun, jossa voittajalla oli mahdollisuus nauttia Suomi-Slovenia ottelusta Olympiastadionin laidalla ystävineen. 

Voittajat nauttivat ottelussa paljussa, jossa heillä oli oma hosti, joka varmisti, että juomat olivat kylmiä ja pelisnäckit maistuivat. Brändätty palju oli sijoitettu strategisesti, mikä houkutteli sekä katsojien että median huomion. Tempaus toi merkittävää medianäkyvyyttä ja Huuhkajien otteluissa sekä sosiaalisessa mediassa herätti myös paljon huomiota ja keskustelua.

Paljuaktivointi huomioitiin suurimmissa valtakunnallisissa medioissa.