1664 Community Creators

CLIENT

YEAR

SCOPE

Synerbychoff

2024

Strateginen suunnittelu
Vaikuttajayhteistyöt
Viestintä ja mediasuhteet
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto



Yhdistämällä tapahtumat, sponsoroinnin, PR- ja mediabudjetin, 1664 Community Creators -tapahtumakokonaisuus tavoitti kohderyhmänsä monikanavaisesti, uskottavasti ja orgaanisesti vuonna 2024.


1664 Community Creators -tapahtumakokonaisuus yhdisti taiteen, muodin ja yhteisöllisyyden, tarjoten 1664-brändille laajaa näkyvyyttä ja syvempää yhteyttä kohdeyleisöönsä. Kokonaisuus toteutettiin monikanavaisesti, yhdistäen markkinointiviestinnän eri toimenpiteet saumattomasti yhtenäiseksi kokonaisuudeksi, joka heijasti brändin ydintä. Kokonaisuus sisälsi 1664:n kuratoimia tapahtumia yhteistyökumppaneiden kanssa, tapahtumasponsorointia, laajamittaista tuotejakoa, yhteistyömalliston sekä kattavaa viestintää ja mediatyötä. Kaikki toimenpiteet korostivat luovuuden ja yhteisöllisyyden merkitystä. Kampanjan huipennuksena toimi AW1664 -yhteistyömalliston VAIN:n kanssa lanseeraus Helsingissä, joka vakiinnutti brändin aseman innovatiivisena ja yhteisöjä tukevana toimijana.

”Yhtäkkiä tajusin, että viime kuukausien aikana kaikissa tapahtumissa, joissa olen ollut, minulla on ollut tämä sininen pullo kädessäni – se on kaikkialla.”

– Spontaania palautetta tapahtuman osallistujalta