1664 Community Creators

CLIENT

YEAR

SCOPE

Synerbychoff

2024

Strateginen suunnittelu
Vaikuttajayhteistyöt
Viestintä ja mediasuhteet
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto


Blanc 1664 Community Creators -kampanjan tavoitteena oli luoda aito yhteys paikallisiin luoviin yhteisöihin integroimalla 1664-brändi heidän ympäristöihinsä. Tarjoamalla alustoja, joissa luojat voivat esitellä taidettaan ja taitojaan tapahtumien kautta, kampanja toi 1664 esille tavalla, joka resonoi kohdeyleisön elämäntyylin ja mieltymysten kanssa.

Kuratoidut tapahtumat: Valittiin 4-6 luojaa eri luovilta aloilta (musiikki, visuaalinen taide, ruoka, design) järjestämään tapahtumia, jotka liittyivät keskeisiin hetkiin, kuten 1664 Rosé -lanseeraukseen ja Helsinki Design Weekiin.

Sampling ja integrointi: Vahvistettiin 1664 läsnäoloa tapahtumissa, kuten Näytös24-muotinäytöksessä ja Fashion in Helsinki -tapahtumassa, integroimalla brändi luovasti tapahtumakokemuksiin, varmistaen, että brändi oli sekä näkyvä että osallistava.

Yhteistyöt: Tehtiin yhteistyötä 1664 ravintola kumppanien kanssa, kuten Bistro Bardotin ja Way Bakery, isännöimällä tapahtumia, jotka saumattomasti yhdistivät taidetta, musiikkia ja designia, samalla kun esiteltiin 1664 Rosé uutuusjuoma kuluttajille.

1664 Hotline: Jaettiin “käyntikortteja” muoti- ja luovissa tapahtumissa, joiden qr-koodin kautta yhteisön jäsenet pystyivät hakemaan tapahtumatukea 1664 juomien muodossa. Hotline tavoitti onnistuneesti 31 henkilöä, ja sen kautta jaettiin 121 olutlaatikkoa